POS Sector omogućava svim novim korisnicima 100% besplatno korišćenje aplikacije prvih mesec dana da je isprobaju pre plaćanja i da se uvere da su izabrali najbolje za svoj posao.
Ako si već korisnik našeg Basic ili Standard paketa i ako si ikada razmišljao o ekskluzivnim mogućnostima koje pruža POS Sector Premium paket i kako bi one uticale na tvoje poslovanje, ali nisi našao dovoljno vremena i motivacije da pokušaš da uradiš korak u tom pravcu, sada je prilika za to – uz našu 24/7 podršku.
Malo iznenađenje!
Premium funkcionalnosti su ti već aktivne!
Probaj nešto novo i uveri se sam da li će da se isplati! Zaboravi na ograničenja i uđi u svet vrhunskih funkcionalnosti koje mogu revolucionisati tvoje poslovanje.
Ne moraš da kupuješ nikakvu dodatnu opremu da bi koristio i testirao Standardne I Premijum funkcionalnosti. Dovoljno je ono što već imaš u svom poslovnom objektu.
Ako ti je potrebna podrška za korišćenje Standard ili Premium funkcionalnosti, kontaktiraj nas na 011 441 9070.
Sve ćemo ti besplatno podesiti i pokazati kako da ih koristiš.
Prilika traje do 31. decembra 2023. godine. Iskoristi to!
U tekstu koji sledi predstavićemo ti neke od funkcionalnosti Standard i Premium paketa koje tvoj ugostiteljski objekt mogu podići na potpuno novi nivo.
Lite | Standard | Premium |
---|---|---|
Osnovni paket je odličan izbor za ugostitelje koji ne vode skladište. | Kompletan paket za vođenje ugostiteljskog objekta. | Idealan paket za ugostitelje koji žele ubrzati svoje poslovanje pomoću mobilnog naručivanja. |
Sve iz paketa Basic + | Sve iz paketa Standard + | |
Izdavanje računa | Rad po stolovima | Rad u mreži |
Kompletna analiza i izveštaji vezani za prodaju artikala | Rad sa happy hour cenama | Mobilno naručivanje za stolom gosta |
Kreiranje normativa (povezivanje artikala i repromaterijala) | Rad s tabletima | |
Analiza i izveštaji potrošnje materijala | Rad s kuhinjskim monitorom | |
Kompletno skladišno poslovanje (prijem i izdavanje robe) | ||
Analiza prometa i stanja skladišta |
Pogledaj sve funkcionalnosti POS Sectora.
Rad po stolovima
Prikaz stolova možeš savršeno prilagoditi svom ugostiteljskom prostoru. Omogućava ti da pratiš zauzetost stolova i kreiraš porudžbine na njima.
Imenuj svaku tabelu kako želiš da bi lakše identifikovao stolove i organizovao prostor.
Skladišno poslovanje
Efikasno upravljanje skladištem ključno je za postizanje operativne izvrsnosti u ugostiteljskom sektoru. Integrisani pristup POS Sectora poslovanju skladišta pruža ugostiteljima alate neophodne za postizanje operativne efikasnosti, smanjenje gubitaka i maksimiziranje profita. Proaktivno upravljanje zalihama kroz POS Sector omogućava precizan pregled stanja robe, korekcije i praćenje stanja zaliha.
Funkcija omogućava jednostavno kreiranje i praćenje normi potrošnje. Normativi se mogu precizno pratiti i korigovati ako je potrebno. Nakon korekcije normativa, moguće je automatski preračunati stanje robe u magacinu na osnovu novopostavljenih normativa za definisani period unazad.
Jednostavno upravljanje i praćenje magacina omogućava optimalno korišćenje zaliha i smanjenje troškova, što najdirektnije povećava vaš profit.
Rad sa kuhinjskim monitorom
POS Sector Premium paket omogućava rad sa kuhinjskim monitorom kako bi se ubrzala isporuka porudžbina iz kuhinje i/ili bara. Sistem je projektovan sa ciljem povećanja produktivnosti i efikasnosti ugostiteljskih objekata, eliminisanja neaktivnosti i grešaka u komunikaciji.
Ovaj intuitivni sistem omogućava korisnicima da rade sa različitim uređajima koji se mogu koristiti kao kuhinjski monitori, kao što su tableti, laptopi ili ekrani osetljivi na dodir različitih veličina u zavisnosti od veličine prostora i potreba restorana. Narudžba koju konobar šalje monitoru i/ili POS štampaču u baru/kuhinji sadrži podatke o broju stolova, naručenoj potrošnji, vremenu izrade i trajanju isporuke narudžbine i napomene za pripremu porudžbine. red. Po završetku pripreme porudžbine, osoblje kuhinje jednim dodirom monitora šalje obaveštenje konobaru na tablet/mobilni telefon da je porudžbina spremna za uručenje gostu.
Mobilno naručivanje
POS Sector Mobilno naručivanje omogućava konobarima sa tabletom ili mobilnim telefonom, na kojem je instalirana aplikacija POS Sector, da brzo i efikasno primaju narudžbine koje istovremeno prosleđuju šanku i kuhinji. Ovaj inovativni sistem povećava brzinu izmene stolova za najmanje 30%. Posebno je koristan u periodima povećanog prometa.
Mobilno naručivanje omogućava prijem većeg broja gostiju u „Rush time“-u, omogućava brzu i tačnu isporuku porudžbina, što pozitivno utiče na zadovoljstvo gostiju. Pored toga, osoblje ima više vremena da se posveti gostima. Rad sa mobilnim naručivanjem eliminiše potrebu da se šeta od stola gosta do bara/kuhinje kako bi se naručila, užurbani tempo i umor osoblja se smanjuju, ceo proces usluživanja gosta teče glatko i bez stresa. Informacije o vremenu kreiranja porudžbine i naručenim konzumacijama jasno se prikazuju osoblju koje ih priprema u baru/kuhinji, a konobar dobija obaveštenje kada je porudžbina spremna za isporuku gostu.
Ovo je prilika koja se ne sme propustiti.
Kontaktiraj nas svakog dana 24/7 na telefon 01 4404 707 ili popuni i pošalji kontakt formu. Pozvaćemo te u najkraćem mogućem roku.