Prilikom odabira programa za ugostiteljstvo trebate da obratite pozornost na mnoge stavke koje imaju uticaj na elektronsku fiskalizaciju, ali na kraju i na sveukupni korisnički utisak.

1. Korisnička podrška 24/7

Često su van klasičnoga radnog vremena restorani, kafići i drugi ugostiteljski objekti popunjeni do poslednjeg mesta.

Kad pomislite da sve ide po planu, gosti su zadovoljni uslugom i hranom, dobro raspoloženi žele platiti račun, baš tada kad je najpotrebnije da sve funkcioniše kako treba, desi se problem. 

POS Sector program za ugostiteljstvo nudi besplatnu korisničku podršku kad god vam ona zatreba.

Kad su fiskalne kase u pitanju, podrška dostupna 24 sata svaki dan znači jedno: sigurnost.

Možda vam nikad neće ni zatrebati, međutim kada znate da se u svakom momentu možete obratiti nekom ko će da vam reši problem, osećate se sigurno.

2. Besplatan program za ugostiteljstvo – Free download

Pre bilo kakve kupovine, uvek je bolje prvo isprobati.

  • POS Sector program je kompletno rešenje za e-fiskalizaciju, ali i za vođenje poslovanja.

Procesor fiskalnih računa (L-PFR) je u sklopu softvera, tako da vam uz POS Sector za rad u novoj fiskalizaciji treba još samo Windows računar, čitač kartica i bilo koji štampač.

To znači da s programom POS Sector korisnik dobiva 2 u 1 kompletno rešenje za vođenje poslovanja + program za elektronsku fiskalizaciju i to 3 meseca besplatno.

  • Korišćenjem POS Sectora ne treba da plaćate dva različita softvera za funkcionisanje e-fiskalizacije i vođenje poslovanja, ne treba da kupujete lokalni procesor fiskalnih računa (L-PFR), kao ni da plaćate njegovo mesečno održavanje.

Troškovi koje možete da izbegnete su:

  • Nabavka zasebnog L-PFR cca. 10 000 – 14 000 RSD (80 – 120 Evra) jednokratno za svaku kasu
  • Najam zasebnog softvera za rad L-PFR cca. 3 000 – 3 500 RSD (25 – 30 Evra) mesečno za svaku kasu
  • Najam zasebnog softvera za vođenje poslovanja cca. 3 000 – 6 000 RSD (25 – 50 Evra) mesečno
  • Nabavka posebnog štampača koji u sebi ima L-PFR i čitač kartica cca. 12 000 – 24 000 RSD (100 – 200 Evra)

POS Sector je jedini program na tržištu Srbije koji vam nudi da izbegnete sve gore navedene troškove, ali da u isto vreme imate najkvalitetnije rešenje za vaše poslovanje.

Pozovite nas na broj 011 441 9070 ili popunite formu ispod i dobićete besplatno korišćenje POS Sectora 3 meseca.

3. Jednostavno korišćenje fiskalne kase

POS Sector program za ugostiteljstvo je kroz dugogodišnje iskustvo usavršen program koji i kad obavlja najkompliciranije radnje vezane za fiskalizaciju, vama to ne daje do znanja.

Sve radnje jednostavne su za pokrenuti, kako za korisnika koji se razume u programe i aplikacije, tako i za čoveka koji se ne razume baš dobro u tehnologiju, ali je naprosto primoran da je koristi.

Naša vizija od početka je bila napraviti jednostavan program za korišćenje sa najboljim specifikacijama u čemu smo i uspeli!

4. Iskustvo i nove informacije

Reakcije na zadatke koji se događaju svakodnevno u korišćenju programa na „terenu“ te njihovo unapređivanje i poboljšavanje je proces koji u ovom poslu nikada zapravo ni ne prestaje.

Koliko god program bio dobar, ako se ne može prilagoditi ili doprineti unapređenju poslovanja on postaje bezvredan.

Kontinuirani razvoj je kriterij koji se odnosi na samu snagu naše kompanije uz jasan cilj da konstantno radimo na unapređenju.

Taj razvoj je naposletku najvažniji za našeg krajnjeg korisnika koji će uvek da dobije najbolji program.

Kada treba da pređete na odredbe i pravila novog zakona koji se direktno tiču vašeg poslovanja  i sami ćete osetiti koliko je bitna ažurnost i praćenje svih novih informacija.

Ako se želite uveriti, pogledajte POS Sector blog i videćete da smo prvi u Srbiji objavili sve novosti vezane za elektronsku fiskalizaciju.

Kao rezultat toga možemo vam garantovati da ukoliko dođe do zakonskih promena ili novih obaveštenja, vi ćete biti prvi koji će to saznati, a naš softver prvi koji će sve nove zakonske izmene ili nadogradnje primeniti.

5. Softver kao usluga

Kada govorimo o SaaS poslovanju (eng. Software as a Service – prevedno Softver kao usluga), mislimo na program kojem je jedna od glavnih karakteristika najam.

POS Sector možete unajmiti na jedan ili više meseci. Ako vam odgovara, nastavit ćete da ga koristite.

Ako vam iz nekog razloga ne odgovara, jednostavno možete prekinuti korišćenje bez grižnje savesti i osećaja da ste potrošili puno novca.

Možete ga besplatno isprobati i koristiti 3 meseca, a da niste dužni potpisati nikakav ugovor.

Uz sve spomenuto, možemo vam obećati da nemamo nikakvih skrivenih troškova.

Naše poslovanje je transparentno i otvoreno prema svima.

Nemamo nameru da vas prevarimo i to naši korisnici znaju.

Sami možete videti koliko verujemo u POS Sector program za ugostiteljstvo: dajemo vam da ga isprobate besplatno i to bez potpisivanja ugovora.

6. Tačno definisani normativi

U pripremi većine namirnica koje se koriste u restoranima i drugim ugostiteljskim objektima dolazi do određenog gubitka dela namirnica.

Taj gubitak zove se kalo i on može ići i do 80%.

Informacija o kalu u pripremi veoma je važna za kreiranje normativa i formiranje cena određenih artikala.

Kako bi imali tačno stanje skladišta i kako bi povećali svoju dobit preporučujemo vam da vodite normative hrane i pića.

Ako ne vodite normative ili oni nisu pravilno uneseni u program, nećete imati realno stanje zaliha i stvarnu kontrolu prometa i zarade.

Možda vam ovo zvuči kao komplikovan posao, ali kontrola troškova hrane i pića u restoranu i na osnovu toga planiranje zaliha, krucijalna je stvar u ugostiteljstvu.

Zbog neredovne analize profitabilnosti, usled besplatnih pića, prosipanja pića i ostalih rashoda, u proseku 20% mesečno svaki prosečan bar gubi od svoje prodaje.

POS Sector program osmislili su ugostitelji, stoga znajte da ovako komplikovane stvari rešavamo u par klikova, a vi na osnovu toga možete povećati vaš profit.

7. Touch screen monitor za ugostiteljstvo (Ekran osetljiv na dodir)

Touch screen monitor ili tablet služi da ubrza komunikaciju konobar – šank – kuhinja.

Ova solucija pojednostavljuje posao u ugostiteljskim objektima koji imaju veliku frekvenciju izdavanja fiskalnih računa.

Vlasnici restorana, kafića i drugih ugostiteljskih objekata koji su u potrazi za Touchscreen POS solucijom svakako trebaju da pogledaju program i besplatno ga isprobaju.

Jednostavan, logičan, a pritom i lep dizajn poboljšava i ubrzava tok rada. 

Svakodnevne operacije u poslovanju, od pravljenja narudžbi do izdavanja računa, ne bi trebale da zahtevaju više od dva klika i da traju duže od par sekundi.

Uzmete li ovo u obzir i vaši konobari će vam biti zahvalni. Sve suvišne klikove smo eliminirali tako da je rad mnogo brži i jednostavniji nego u drugim programima.

Da postignemo jednostavnost rada u programu nije bilo lako i na to smo veoma ponosni.

8. Saveti iz ugostiteljstva

POS Sector je softver za sve vrste ugostiteljskih objekata, nastao iz naše vlastite potrebe kao ugostitelja.

Kao preduzetnici koji su se bavili ugostiteljstvom došli smo u fazu gde vidimo da nam posao može ići napred, ali nas programi koje smo koristili konstantno unazađuju i problemi naprosto bivaju nerešivi.

I sami smo gubili dosta vremena i novca, a naše osoblje je bilo izrevoltirano s tim što mu nismo u mogućnosti pružiti normalne uvete za obavljanje osnovnih radnji.

Trošili smo jako puno sati na operacije koje bi trebale biti brze i jednostavne za svakodnevnu upotrebu, poput dodavanja nove robe na skladište ili pregleda dnevnih i mesečnih izveštaja.

Nakon ispostavljenog jako velikog računa za nadogradnju programa kojeg smo tada koristili, a koja uopšte nije radila kako treba, odlučili smo sami napraviti program koji će nam omogućiti tačnost, jednostavnost i sigurnost.

Odnosno, odlučili smo da sami napravimo sve ono šta nam je falilo.

Tek onda kad su naše kolege ugostitelji probali, oduševili se s programom i poželeli da ga i sami koriste, mi smo rešili da ga podelimo sa svima.

Naš početak je krenuo iz tog smera zbog čega smo tu gde jesmo.

Danas preko 4000 ugostiteljskih objekata koristi POS Sector u svakodnevnom radu izdajući godišnje cca 300 miliona fiskalnih računa. 

Osim što pratimo sve informacije o elektronskoj fiskalizaciji u Srbiji i o tome pišemo, volimo i da podelimo svoje iskustvo i znanje iz oblasti ugostiteljstva.

Na našem blogu možete pronaći razne teme, od toga kako obučiti konobare za rad, kako privući goste u vaš restoran do saveta za uparivanje hrane i vina. Kroz dugogodišnje pisanje skupili smo mnogo toga.

Pročitajte, komentirajte i najvažnije iskoristite neke od saveta i u svom poslu. Sigurno nećete pogrešiti.

Neke od tema koje smo obradili su:

9. POS Sector program za ugostiteljstvo – cena

Kako bi smo svim vrstama ugostiteljskih objekata mogli ponuditi ono šta im tačno treba, kreirali smo pakete prema potrebama i mogućnostima ugostitelja.

Nekim objektima je potrebno izdavanje računa i analiza vezana za prodaju artikala dok drugi bez kreiranja normativa ne mogu zamisliti svoje poslovanje.

Stoga, nudimo vam izbor od 3 vrste paketa:

POS Sector LITE paket 3 meseca besplatno, a nakon toga 1908 RSD mesečno idealna je opcija za objekte koji nemaju potrebu vođenja skladišnog poslovanja.

POS Sector STANDARD paket 3 meseca besplatno, a nakon toga 2908 RSD mesečno pokazala se optimalnom za objekte koji žele iskoristiti puni potencijal programa za fiskalne kase, a nemaju potrebu za kuhinjskim monitorima ili primanjem narudžbi pomoću mobitela/tableta.

POS Sector PROFESSIONAL paket 3 meseca besplatno, a nakon toga 4825 RSD mesečno. Omogućava rad s mobitelima, tabletima i kuhinjskim monitorima.

Svejedno za koji paket ćete se odlučiti,

  • ONLAJN INSTALACIJA PROGRAMA JE BESPLATNA
  • OBUKA KORISNIKA JE BESPLATNA
  • KORISNIČKA PODRŠKA 24/7
  • NADOGRADNJE I POBOLJŠANJA PROGRAMA SU URAČUNATE U MESEČNU CENU NAJMA
  • BEZ UGOVORNE OBVEZE
  • BESPLATNO PROBNO RAZDOBLJE OD 3 MESECA
  • BEZ SKRIVENIH TROŠKOVA 

10. POS Sector je vaš idealan partner u poslu

Kada svoje poslovanje prilagodite Novom zakonu o elektronskoj fiskalizaciji, program koji upravlja fiskalnom kasom postaje vaš poslovni partner.

Pored programa koji će ispuniti apsolutno sve vaše zahteve, iza POS Sectora stoji stručan i susretljiv tim ljudi koji vam je na raspolaganju 24/7.

Bilo da se radi o pitanjima vezana za program ili ugostiteljstvo generalno, naše iskustvo i znanje može da vam bude od velike pomoći.

Mi ne dajemo samo u najam program za ugostiteljstvo, nego vam neprestano asistiramo u radu!

Znamo da partneri doprinose poslu različitim veštinama, pružajući osećaj celovitosti koji niko od partnera nije mogao postići sam.

Zato ćemo za kraj naglasiti šta tačno možete očekivati od POS Sector-a:

  1. Besplatnu instalaciju i fiskalizaciju programa što donosi uštedu od cca 100 Evra
  2. Lako tehničko vođenje svih parametara programa za koje se odlučite s obzirom da za korišćenje programa ne morate biti informatički stručnjak
  3. Jednostavnu obuku uposlenika za rad na programu
  4. Brzo i jednostavno izdavanje fiskalnih računa 
  5. Backoffice – analizu dnevnih izveštaja o ukupnom prometu, prodaji po stavkama menija, te izveštaja o radnim satima osoblja
  6. Korisničku podršku 24/7
  7. Kreiranje normativa (povezivanje artikala i repromaterijala)
  8. Kompletnu analizu i izveštaje potrošnje materijala
  9. Kompletno skladišno poslovanje
  10. Kompletnu analizu prometa i stanja skladišta
  11. Rad u mreži, s tabletima i s kuhinjskim monitorima
  12. Razne načine plaćanja uključujući i dostavne službe
  13. Naplatu proizvoda koji se prodaju po kilogramu
  14. Automatske i ručne izbore priloga
  15. Dodeljivanje popusta
  16. Unos i vođenje baze kupaca
  17. Mogućnost rada sa više cena (npr. cene za vaše radnike će možda biti jeftinije, a cene kada imate muziku uživo skuplje, Happy Hour cene i sl.)
  18. Deljenje računa po raznim načinima plaćanja
  19. Nadogradnju (update) uračunatu u cenu svih paketa najma