Kako zaštiti radnike i goste u restoranu u sezoni gripe i prehlade

Kako zaštiti radnike i goste u restoranu u sezoni gripe i prehlade

Nakon epidemije koronavirusa sigurno se više nećemo tako olako nositi sa sezonama prehlade i ostalih virusa. Naučite kako se profesionalni ugostitelji trebaju nositi u ovakvim situacijama. Od sigurnog rukovanja s hranom do kompletnog čišćenja restorana, brojni faktori su uključeni u protok i pripremu hrane koju poslužujete gostima. Uvek težimo da gostima serviramo visokokvalitetna i sigurna jela, ali trebamo biti posebno oprezni u sezoni prehlade i gripe.

Opširnije
Postavljanje terasa: Kako najbolje iskoristiti prostor za novu letnu sezonu

Postavljanje terasa: Kako najbolje iskoristiti prostor za novu letnu sezonu

Kako se bliži ljeto tako gosti sve više vremena žele provoditi na suncu. Zato je došlo vreme da pripremite terasu vašega restorana i priuštite im nezaboravno iskustvo. Ulazimo u uzbudljivo razdoblje za vlasnike restorana i svih ostalih ugostiteljskih objekata, budući da će promet značajno porasti u uporedbi s ranijim mesecima. Je li vaša terasa spremna suočiti se s novom letnom sezonom? Ako ne onda bi bilo dobro da pročitate ovaj članak i spremni dočekate ljeto.

Opširnije
Kako motivisati zaposlene u restoranu

Kako motivisati zaposlene u restoranu

Vaši gosti stvaraju opšti utisak o restoranu na osnovu više kriterijuma, a glavni su, svakako, kvalitet hrane i usluge. Da bi Vaši zaposleni radili sa entuzijazmom i zadovoljstvom neophodno je da budu zadovoljni i motivisani. Meriot, veliko ime svetskog hotelijerstva je davno izjavio: “Vodite računa o Vašim zaposlenima i oni će voditi računa o Vašim gostima”.

Opširnije
Gde su ti konobari?

Gde su ti konobari?

Sada već sve ćešće i ćešće čujem ugostitelje kako se žale zbog problema sa radnom snagom. Prihvatili smo činjenicu da je kvalifikovane radne snage sve manje i da postoji realan strah da će problem u budućnosti biti sve veći. Izlazno znanje iz škola je oskudno, samomotivacija za učenjem i usavršavanjem kod potencijalnih kandidata na niskom nivou, a mogućnosti su izgleda čak i takvima sve veće.

Opširnije
Kako privući goste u vaš restoran

Kako privući goste u vaš restoran

Serviranje dobrog jela nije samo po sebi dovoljno da nam restoran bude pun za vreme ručka i večere. Naročito za vreme ručka kada su ljudi na poslu. Zbog toga treba raditi na promociji restorana i osmišljavanju aktivnosti koje će podstaći potencijalne goste da odaberu baš vas.

Opširnije
Kako postaviti kratkoročne i dugoročne ciljeve za vaše ugostiteljstvo

Kako postaviti kratkoročne i dugoročne ciljeve za vaše ugostiteljstvo

Koliko vremena sedmično kao vlasnik ili menadžer restorana provodite u unošenju i sabiranju podataka u Excellu kako biste izračunali dobit? Kada napokon sve izračunate postavljate li ciljeve na godišnjoj, mesečnoj ili dnevnoj razini? Ili jednostavno preletite pogledom sve podatke u tablici i vidite da restoran profitira i jednostavno mislite da sve ide kako bi trebalo?

Opširnije
Ostvareni dečački san – Imati svoj restoran

Ostvareni dečački san – Imati svoj restoran

Pri otvaranju modernog restorana u kojem mnogi ljudi iz sveta biznisa vide mogućnost da ostvare svoje dečačke snove treba znati da su stvari iznutra mnogo kompleksnije nego što to izgleda iz perspektive gosta. Mnogo je stručnog znanja neophodno da bi se izbegli neki problemi u radu, a i kada znanje postoji nije izvesno da do njih neće doći. Razlog je puno procesa koji zavise od drugih ljudi, njihovog znanja, sposobnosti, volje, motivacije itd.

Opširnije
KAKO POVEĆATI PROFIT PRAVILNIM OPISOM JELA

KAKO POVEĆATI PROFIT PRAVILNIM OPISOM JELA

Januar je mesec u kojem se najviše teži promenama, pa ćemo, shodno tome, pisati o promenama u vašem poslovanju koje mogu imati pozitivan učinak na ukupne rezultate poslovanja. Sve više ugostitelja je osvestilo značaj opisa jela u jelovniku, pa se na regionalnim jelovnicima mogu naći objašnjenja jela koja bude čula i znatiželju gostiju.

Opširnije