Kako zaštiti radnike i goste u restoranu u sezoni gripe i prehlade
Nakon epidemije koronavirusa sigurno se više nećemo tako olako nositi sa sezonama prehlade i ostalih virusa. Naučite kako se profesionalni ugostitelji trebaju nositi u ovakvim situacijama. Od sigurnog rukovanja s hranom do kompletnog čišćenja restorana, brojni faktori su uključeni u protok i pripremu hrane koju poslužujete gostima. Uvek težimo da gostima serviramo visokokvalitetna i sigurna jela, ali trebamo biti posebno oprezni u sezoni prehlade i gripe.
Obuka konobara – kako se to radi?
Postavlja se pitanje da li se pomiriti sa sudbinom da će nam zaposleni rasterivati goste ili nešto treba ipak uraditi. Odgovor je pod b.Činjenica je da kvalifikovane radne snage ima sve manje i da je malo raspoloživih kandidata koji znaju svoj posao.
Postavljanje terasa: Kako najbolje iskoristiti prostor za novu letnu sezonu
Kako se bliži ljeto tako gosti sve više vremena žele provoditi na suncu. Zato je došlo vreme da pripremite terasu vašega restorana i priuštite im nezaboravno iskustvo. Ulazimo u uzbudljivo razdoblje za vlasnike restorana i svih ostalih ugostiteljskih objekata, budući da će promet značajno porasti u uporedbi s ranijim mesecima. Je li vaša terasa spremna suočiti se s novom letnom sezonom? Ako ne onda bi bilo dobro da pročitate ovaj članak i spremni dočekate ljeto.
Kako smanjiti fluktuaciju radne snage u ugostiteljstvu?
Uspeh u restoraterstvu ne zavisi samo od dobre hrane već od iskustva kojeste pružili vašim gostima. Za dobro iskustvo su potrebni dobri ljudi. Da li ste znali da u roku od dve godine možete da očekujete da će kod Vas raditi samo oko 30% trenutno zaposlenog uslužnog osoblja? Šta učiniti da se ovaj broj poveća.
Kako motivisati zaposlene u restoranu
Vaši gosti stvaraju opšti utisak o restoranu na osnovu više kriterijuma, a glavni su, svakako, kvalitet hrane i usluge. Da bi Vaši zaposleni radili sa entuzijazmom i zadovoljstvom neophodno je da budu zadovoljni i motivisani. Meriot, veliko ime svetskog hotelijerstva je davno izjavio: “Vodite računa o Vašim zaposlenima i oni će voditi računa o Vašim gostima”.
10 primera uspešnih restorana na društvenim mrežama
Društvene mreže su ključna stavka svakog modernog poslovanja. Bio ili ne bio vaš restoran aktivan na društvenim mrežama, budite sigurni da vaši gosti tweetaju ili objavljuju na Instagramu o vašem restoranu. Bit ćete u mnogo boljoj poziciji ako se uključite u online konverzaciju proaktivno.
7 ideja za nezaboravno Valentinovo u vašem restoranu
Jeste li znali da je Valentinovo drugi najpopularniji praznik po broju gostiju u restoranu, odmah iza dana žena. Upravo tako, a do Valentinova nam je ostalo još par dana. Sledećih nekoliko dana ćete slati mailove stalnim gostima, praviti poseban meni za Valentinovo i pripremati vaše osoblje za dugu radnu noć.
Kako da Vas gosti preporuče prijateljima? Najbitniji marketing restorana
Digitalizacija nas zavarava da tradicionalna usmena preporuka nije toliko bitna. Ali to još uvek nije tako, jer se čak 87% gostiju slaže da su preporuku od strane prijatelja shvatili ozbiljnije, nego online recenzije i popularnost na društvenim mrežama.
Gde su ti konobari?
Sada već sve ćešće i ćešće čujem ugostitelje kako se žale zbog problema sa radnom snagom. Prihvatili smo činjenicu da je kvalifikovane radne snage sve manje i da postoji realan strah da će problem u budućnosti biti sve veći. Izlazno znanje iz škola je oskudno, samomotivacija za učenjem i usavršavanjem kod potencijalnih kandidata na niskom nivou, a mogućnosti su izgleda čak i takvima sve veće.
Marketing za generaciju milenijalaca: Posebno izdanje za ugostiteljstvo
Milenijalci imaju marketinšku moć u svojim rukama i oni to znaju. Ova moderna generacija ima veliki marketinški potencijal, jer sve o čemu oni pričaju postaje popularno, od običnih prodavnica pa sve do restorana.
Kako privući goste u vaš restoran
Serviranje dobrog jela nije samo po sebi dovoljno da nam restoran bude pun za vreme ručka i večere. Naročito za vreme ručka kada su ljudi na poslu. Zbog toga treba raditi na promociji restorana i osmišljavanju aktivnosti koje će podstaći potencijalne goste da odaberu baš vas.
Kako postaviti kratkoročne i dugoročne ciljeve za vaše ugostiteljstvo
Koliko vremena sedmično kao vlasnik ili menadžer restorana provodite u unošenju i sabiranju podataka u Excellu kako biste izračunali dobit? Kada napokon sve izračunate postavljate li ciljeve na godišnjoj, mesečnoj ili dnevnoj razini? Ili jednostavno preletite pogledom sve podatke u tablici i vidite da restoran profitira i jednostavno mislite da sve ide kako bi trebalo?
Ostvareni dečački san – Imati svoj restoran
Pri otvaranju modernog restorana u kojem mnogi ljudi iz sveta biznisa vide mogućnost da ostvare svoje dečačke snove treba znati da su stvari iznutra mnogo kompleksnije nego što to izgleda iz perspektive gosta. Mnogo je stručnog znanja neophodno da bi se izbegli neki problemi u radu, a i kada znanje postoji nije izvesno da do njih neće doći. Razlog je puno procesa koji zavise od drugih ljudi, njihovog znanja, sposobnosti, volje, motivacije itd.
KAKO POVEĆATI PROFIT PRAVILNIM OPISOM JELA
Januar je mesec u kojem se najviše teži promenama, pa ćemo, shodno tome, pisati o promenama u vašem poslovanju koje mogu imati pozitivan učinak na ukupne rezultate poslovanja. Sve više ugostitelja je osvestilo značaj opisa jela u jelovniku, pa se na regionalnim jelovnicima mogu naći objašnjenja jela koja bude čula i znatiželju gostiju.
UPARIVANJE BELIH SORTNIH VINA SA HRANOM I. DEO
U ovom članku saznaćete više o karakteristikama belih sortnih vina u zavisnosti od teroara, kao i koja se hrana prepuručuje uz njih. Te kako upariti okuse razne hrane s ovakvim vinima.