Jednostavno izdavanje računa. Potpuna kontrola poslovanja.

Preko 4000 korisnika. Prvih mesec dana besplatno.

Započni besplatno. Bez ugovorne obaveze. Prestani s korišćnjem kad želiš.

Pregledan i funkcionalan korisnički interfejs

POS Sector omogućuje brzo i jednostavno izdavanje računa dok istovremeno nudi najnaprednije funkcije za upravljanje i vođenje štanda: od upravljanja zalihama i prodaje do maloprodajne analitike i plaćanja.

  • Brz i jednostavan unos artikala i izmjena cijena
  • Kontrola zaliha
  • Različite vrste plaćanja
  • Brzo izdavanje računa
  • Lagana prilagodba i obuka zaposlenih
Fiskalna kasa za štand
Fiskalna kasa za stand efikasno upravljanje poslovanjem

Efikasno upravljanje poslovanjem

Pomoću analiza i izveštaja kojima uvek možeš pristupiti i preko svog mobitela, imaćeš uvid u sve stavke koje utiču na prihode i rashode tvog poslovanja.

  • Pregled dnevnog, nedeljnog ili mesečnog prihoda
  • Praćenje učinka zaposlenih
  • Analize prodaje
  • Izvještaji o rashodima

Prvih mesec dana korišćenja programa je besplatno.

Besplatno koristi program u svom ugostiteljskom objektu ili ga isprobaj kod kuće na računaru ili laptopu.

Besplatna instalacija programa i podešavanje e-fiskalizacije

U svakom trenutku možeš besplatno preuzeti i isprobati POS Sector. Ukoliko ti treba podrška slobodno nas pozovi 24/7.

Besplatna obuka korisnika

Besplatno te obučimo da radiš u programu kako bi što pre unapredio svoje poslovanje koristeći puni potencijal POS Sectora.

Bez ugovorne obaveze

Ako iz nekog razloga planiraš prekinuti korištenje programa, možeš to učiniti kad god želiš s obzirom da ne postoji nikakva vrsta ugovorne obaveze.
Fiskalna kasa za štand besplatna korisnička podrška 24-7

Besplatna online podrška

24/7

Možeš nas pozvati kad god želiš. Znamo da tvoj posao nije od 9 do 5 i zato smo tu za tebe od 0 do 24.

Više od 4000 korisnika veruje POS Sectoru.

Pogledaj neka od njihovih iskustava.

Izaberi najbolji plan za svoj štand.

Besplatna podrška 24/7. Izvanmrežni način rada. Fleksibilne mogućnosti plaćanja. Jednostavno i brzo postavljanje.

Potrebna ti je nova ili polovna oprema za ugostiteljski objekat?

Besplatno se posavetuj s POS Sector timom i pogledaj našu ponudu.

Program za ugostiteljstvo - Possector - oprema

Što nudimo?

Odgovarajuću opremu za svaku vrstu objekta

S našim iskusnim osobljem u samom startu napravi pametan odabir opreme i eliminiši nepotrebne troškove.

Najpovoljniji odnos cene i dobijenog

Ne želimo da oprema negativno utiče na rad softvera. Zato za naše korisnike uvek osiguravamo najbolju opremu.

Pouzdan i brz rad bez zastoja

Svu opremu smo testirali u stvarnom radnom okruženju da možemo sa sigurnošću potvrditi da će odgovoriti svim zahtevima poslovanja.

Često postavljena pitanja

Pročitaj odgovore na pitanja naših korisnika i saznaj sve o POS Sectoru.

POS Sector je vrhunski program za fiskalnu kasu koji omogućava jednostavno i brzo upravljanje ugostiteljskim objektom, a ujedno je odgovoran za bezbednu fiskalizaciju i povezivanje kase sa Poreskom upravom.

Između ostalog omogućava brzo i jednostavno kreiranje porudžbina, kucanje računa, mobilno naručivanje, rad sa magacinom dok jednostavan interfejs korisniku pruža jedinstveno iskustvo i lakoću korišćenja

POS Sector je program za čije se korišćenje plaća najam na mesečnom ili godišnjem nivou. Modularan je što znači da se sve funkcionalnosti mogu prilagoditi svakom korisniku osobno. Sastoji se od tri glavna paketa. U cenu svakog paketa uključene su i nadogradnje (upadate) programa bez iznimke.

Pogledajte cene.

Postoje dva načina kako da postaneš korisnik POS Sectora:

sam možeš proći kroz vrlo jednostavan proces prijave i preuzimanja programa ili nam se uvek možeš obratiti na broj 011 441 9070 kako bi smo ti olakšali i taj proces uradili umesto tebe.

Instalacija POS Sector-a i podešavanje fiskalizacije traje oko 20 minuta.

Ne. Ugovorna obaveza za korišćenje programa ne postoji.

Da. Besplatna korisnička podrška je dostupna 24/7.

Kontaktiraj nas svakim danom 24/7

ili ispuni i pošalji kontaktnu formu. Pozvaćemo te u najkraćem mogućem roku.

BasicStandardPremium
Back office
Izveštaji
Korisnički portal
Upravljanje skladištemx
Izdavanje računa
Normativi i kalo
Mobilno naručivanjexx
Rad s tabletimaxx
Rad s kuhinjskim monitoromxx

Prijavite se na našu newsletter listu kako bi pregledati naše predhodne i prvi saznali termine održavanja budućih webinara!

Nakon što unesete ispravnu e-mail adresu bićete u mogućnosti pogledati dosadašnje webinare.