Knjiga
"Servis Hrane i Pića"

Jutros sam kupio knjigu! Malo je reći za ovakvu literaturu! To je knjiga koja se ne čita jednom! Svaka čast Dr. Snježana Gagić i hvala što ste dali svoj doprinos savremenom ugostiteljstvu!

Marko Aleksić - ugostitelj iz Beograda

Knjiga <br>

Kome je namenjena knjiga “ Servis hrane i pića”?

Knjiga servis hrane i pića je namenjena svima koji su uključeni u ugostiteljsku delatnost bilo da su vlasnici ili su na poziciji menadžera restorana, F& B menadžera, konobara, kuvara i dr.

Kome je namenjena knjiga “ Servis hrane i pića”?

Što sadrži knjiga “ Servis hrane i pića”?

Knjiga sadrži pravila u vezi sa izgledom i ponašanjem ugostiteljskih radnika, detaljno objašnjen proces usluživanja sa primerima konverzacije sa gostima (rezervacija, doček i smeštaj gostiju, primanje porudžbine, usluživanje, apserviranje, naplaćivanje usluga, ispraćaj gostiju), načine i sisteme usluživanja, usluživanje jela po jelovniku (pravila serviranja), poznavanje i usluživanje alkoholnih i bezalkoholnih pića uz adekvatan odabir čaša, pripremanje i usluživanje koktela, pripremanje i usluživanje toplih i hladnih napitaka, usluživanje vina, principe uparivanja hrane i vina (uticaj slasti, kiselosti, soli, tanina, količine alkohola, hrastovine itd.) uparivanje vina sa predjelima, ribom, mesom, jelima od testa, sirom i poslasticama, poznavanje i usluživanje piva, uparivanje piva i hrane, usluživanje cigara (vrste, karakter, brendovi i tehnika serviranja) i dr.

Tu je i poglavlje o atraktivnoj prezentaciji hrane, usluživanju iz perspektive menadžera (nabavka, formiranje cena, unapređenje prodaje u restoranu, odnos sa gostima i kontrola zadovoljstva, primena sanitarnih mera i bezbednost, savremeni operativni sistemi i dr.), sistemima ocene restorana u svetu i o pravilima lepog ponašanja za stolom.

Sadržaj knjige “ Servis hrane i pića”

    • KARAKTERISTIKE USLUŽNOG OSOBLJA
    • ODNOS UGOSTITELJA PREMA GOSTU
    • ETIČKI KODEKS UGOSTITELJSKIH RADNIKA
    • ZADOVOLJAVANJE POTREBA GOSTIJU
    • DOBRE I LOŠE STRANE POSLOVA UGOSTITELJSKIH RADNIKA
    • NAMEŠTAJ
    • RESTORATERSKI TEKSTIL
    • RESTORATERSKO POSUĐE
    • TEHNIČKA OPREMA I UREĐAJI KOJI SE KORISTE U RESTORATERSTVU
    • NUTRITIVNA VREDNOST JELA
    • FOTOGRAFIJE U JELOVNIKU
    • ALERGENI
    • PONUDA VEGETARIJANSKIH JELA
    • DEČIJI JELOVNIK
    • ELEKTRONSKI JELOVNIK
    • PORCIJE RAZLIČITIH VELIČINA
    • MANJE POZNATE METODE PRIPREME JELA
    • VREME PRIPREME POJEDINIH JELA
    • MENI
    • KREIRANJE MENIJA UZ POŠTOVANJE RELIGIOZNIH OGRANIČENJA U ISHRANI
    • GLAVNI ILI REDOVNI OBROCI
    • POSTAVLJANJE KUVERA ZA POJEDINE OBROKE
    • VANREDNI OBROCI
    • SVEČANI OBROCI
    • Organizacija banketa
    • Usluživanje na banketu
    • Primer organizacije banketa za 30 osoba
    • BEČKI NAČIN USLUŽIVANJA
    • FRANCUSKI NAČIN USLUŽIVANJA
    • ENGLESKI NAČIN USLUŽIVANJA
    • RUSKI NAČIN USLUŽIVANJA
    • AMERIČKI NAČIN USLUŽIVANJA
    • NAČIN USLUŽIVANJA PO PRINCIPU SAMOUSLUŽIVANJA
    • REVIRNI SISTEM
    • REJONSKI SISTEM
    • BEČKI (OBER) SISTEM USLUŽIVANJA
    • FRANCUSKI ILI BRIGADNI SISTEM USLUŽIVANJA
    • AMERIČKI SISTEM USLUŽIVANJA
    • REZERVACIJA USLUGA
    • PRIPREMNI RADOVI
    • DEKORACIJA USLUŽNIH PROSTORA I STOLOVA
    • DOČEK GOSTIJU
    • SMEŠTAJ GOSTIJU
    • PRIMANJE PORUDŽBINE
    • USLUŽIVANJE JELA
    • SPREMANJE (APSERVIRANJE) STOLOVA
    • NAPLAĆIVANJE UGOSTITELJSKIH USLUGA
    • ISPRAĆAJ GOSTIJU
    • ZAVRŠNI RADOVI
    • USLUŽIVANJE HLADNIH PREDJELA
    • USLUŽIVANJE SUPA, ČORBI I POTAŽA
    • USLUŽIVANJE TOPLIH PREDJELA
    • USLUŽIVANJE JELA OD RIBA, RAKOVA I MEKUŠACA
    • USLUŽIVANJE GOTOVIH JELA
    • USLUŽIVANJE JELA PO PORUDŽBINI
    • USLUŽIVANJE VARIVA, PRILOGA I GARNITURA
    • USLUŽIVANJE SOSOVA
    • USLUŽIVANJE SALATA
    • USLUŽIVANJE SIRA
    • USLUŽIVANJE POSLASTICA
    • USLUŽIVANJE VOĆA
    • DOGOTOVLJAVANJE HLADNIH PREDJELA
    • FLAMBIRANJE
    • TRANŽIRANJE (RASECANJE) MESA PRED STOLOM GOSTA
    • FILIRANJE RIBA
    • KUVANJE ZA STOLOM GOSTA
  • MOLEKULARNA GASTRONOMIJA

    • USLUŽIVANJE APERITIVA
    • POZNAVANJE I USLUŽIVANJE ALKOHOLNIH I BEZALKOHOLNIH PIĆA
    • POZNAVANJE I USLUŽIVANJE TOPLIH I HLADNIH NAPITAKA
    • Vrste čajeva
    • Priprema i usluživanje čaja
    • Osnovni načini pripremanja kafe
    • PRIPREMANJE I USLUŽIVANJE KOKTELA
    • USLUŽIVANJE VINA
    • PRINCIPI UPARIVANJA HRANE I VINA
    • UTICAJ NIVOA SLASTI U HRANI I VINU
    • UTICAJ NIVOA KISELOSTI U HRANI I VINU
    • UTICAJ SADRŽAJA SOLI U HRANI NA ODABIR VINA
    • UTICAJ GORČINE U HRANI NA ODABIR VINA
    • UTICAJ TANINA U VINU NA ODABIR JELA
    • UTICAJ KOLIČINE ALKOHOLA U VINU NA ODABIR JELA
    • UTICAJ HRASTOVINE U VINU
    • VINO KAO APERITIV
    • VINO UZ HLADNA PREDJELA
    • VINO UZ TOPLA PREDJELA
    • VINO I JELA OD RIBA
    • VINO I JELA OD TESTENINE
    • VINO I JELA OD MESA
    • VINO I POSLASTICE
    • VINO I SIR
    • UPARIVANJE HRANE I PIVA
    • PRINCIPI UPARIVANJA HRANE I PIVA
    • SASTOJCI CIGARE
    • TEHNIKA SERVIRANJA CIGARA
    • KARAKTER CIGARE
    • ČUVANJE CIGARA
    • NAJPOZNATIJI SVETSKI BRENDOVI
    • CIGARETE
    • NABAVKA HRANE I PIĆA
    • FORMIRANJE CENA U RESTORATERSTVU
    • UNAPREĐENJE PRODAJE U RESTORANU
    • ODNOS SA GOSTIMA
    • PRIMENA SANITARNIH MERA I BEZBEDNOST U RESTORANIMA
    • BEZBEDNOST I ZDRAVLJE NA RADU
    • PRUŽANJE PRVE POMOĆI
    • SAVREMENI OPERATIVNI SISTEMI U RESTORATERSTVU
    • EVROPSKI STANDARD ZA RESTORANE
    • KLASIFIKACIJA RESTORANA AMERIČKOG UDRUŽENJA AUTOMOBILISTA (DODELA DIJAMANATA)
    • FORBS TURISTIČKI VODIČ
    • MIŠELINOVE ZVEZDICE
    • VODIČ WBP STARS
    • VODIČ GO E MIJO (GAULT MILLAU)
    • VODIČ THE GOOD FOOD
    • RESTORANSKI VODIČ HARDENS
    • ITALIJANSKI VODIČ ZA RESTORANE
    • MIELE VODIČ
    • SMEŠTAJ ZA STOLOM
    • UPOTREBA SALVETE
    • UPOTREBA PRIBORA
    • UPOTREBA ČAŠA
    • PRAVILA PRI OBEDOVANJU
    • OSTALA PRAVILA PONAŠANJA ZA STOLOM

Više o autoru

Snježana-Gagić

Doc. dr Snježana Gagić je doktorirala na Prirodno-matematičkom fakultetu u Novom Sadu na temu Evaluacija efekata inovativnosti u funkciji unapređenja kvaliteta i lojalnosti gostiju u restoraterstvu Vojvodine. Master i osnovne studije je zavrsila na istom fakultetu na Departmanu za geografiju, turizam i hotelijerstvo.

Bavi se naučno-istraživačkim radom iz oblasti restoraterstva, gastronomije i hotelijerstva. Svoje bogato stručno znanje stavila je na raspolaganje studentima i stručnoj javnosti kroz publikovanje dvadeset šest radova u istaknutim međunarodnim i domaćim časopisima. Ima preko trideset saopštenja na međunarodnim i domaćim naučnim skupovima. Nastavu drži na predmetima Osnove ugostiteljstva, Restoraterski menadžment, Ugostiteljski servis-usluživanje i Gastroenologija.

Autor je udžbenika Osnove ugostiteljstva (2014) i koautor Zbirke propisa ugostiteljske djelatnosti sa vodičem za ugostitelje sa primjerima iz prakse (2014).

Doc. dr Snježana Gagić

Kako naručiti knjigu?

Ukoliko želite da naručite knjigu “Servis hrane i pića” možete ispuniti formu za narudžbu.

Cena knjige je 2200 RSD sa poštarinom (22 Evra za inostranstvo) . Plaćanje se vrši pouzećem.

12976709_10206557194757503_3589124167226533679_o

Fenomenalno. Već je u predgovoru objašnjena suština. Knjiga je od velike koristi za sve ugostiteljske radnike. Hvala Vam.

Nemanja Stojković

Ako ne ideš za onim što želiš,
Nikad ga nećeš imati.
Ako nikad ne pitaš,
Nikad nećeš saznati.
Ako se nikad ne pomeriš napred,
Uvek ćeš biti na istom mestu.
Kreni!