Konflikti u ugostiteljstvu

Snježana Gagić
Snježana Gagić

Podijelite na društvenim mrežama:

Tablica sadržaja

Konflikti su sastavni i nezaobilazan deo u bilo kom odnosu, bilo da je privatan ili profesionalni. Do konflikata dolazi zbog razičitih potreba, interesa ili ciljeva.

Ukoliko se ne rešavaju, dovode do negativne atmosfere na poslu i ugrožavaju produktivnost. U ugostiteljstvu dolazi do konflikta na relaciji gost – zaposleni, ali i među kolegama (najčešće između kuvara i konobara). Kada dođe do konflikta između gosta i zaposlenog veoma je važno da se nezadovoljan gost tretira na adekvatan način. NIKADA SE NE SME POTCENITI PROBLEM GOSTA!

Veoma je važno da gost oseti saosećanje i želju da se problem reši. Ukoliko konobar ne zna kako da reši problem trebalo bi da se obrati prvom nadređenom. Veštine rešavanja konflikata su važne naročito za ljude koji se nalaze na menadžerskim i liderskim pozicijama, ali su one potrebne i zaposlenim na prvoj liniji koji žele da svoj posao rade maksimalno profesionalno.

Osnovni elementi rešavanja konflikata uključuju: sposobnost prepoznavanja i odgovaranja na potrebe saradnika, prevazilaženje sopstvenog stresa, asertivnost (izražavanje sopstvenog mišljenja na jasan i direktan način uz uvažavanje mišljenja i potreba sagrovornika) i spremnost za traženje kompromisa.

Podijelite na društvenim mrežama:

Kategorije

Pročitajte povezane članke

Upotreba nelegalnog ili nelicenciranog softvera postala je toliko raširena da mnogi korisnici prihvataju takvo...

Pre nego što bi započeo dugo putovanje, sigurno bi proverio automobil koji je stajao...

U centru poslovanja svakog ugostiteljskog objekta je fiskalna kasa – ključno sredstvo ne samo...

Dolaskom sunčanih prolećnih dana, terase ugostiteljskih objekata postaju žarišta društvenog života, mameći prolaznike i...

U današnjem dinamičnom svetu ugostiteljstva, gde brzina, efikasnost i preciznost igraju ključnu ulogu u...

Društveni mediji i pretraživači su ključni izvori informacija za one koji žele da otkriju...

Među prvima saznaj korisne informacije o ugostiteljstvu i pogodnostima koje pružamo.

Iz prve ruke znamo šta ti je potrebno da unaprediš svoje poslovanje.

Preko 4000 korisnika. Prvih mesec dana besplatno.

Započni besplatno. Bez ugovorne obaveze. Prestani s korišćenjem kad želiš.

Prijavite se na našu newsletter listu kako bi pregledati naše predhodne i prvi saznali termine održavanja budućih webinara!

Nakon što unesete ispravnu e-mail adresu bićete u mogućnosti pogledati dosadašnje webinare.