Tko spada u kategoriju milenijalaca? Milenijalci su generacija rođena između 1981 i 1996. Najmlađi milenijalci imaju oko 24 godine dok se najstariji nalaze u kasnim tridesetim.

Ako želite privući milenijalnce ne pravite marketing za decu. Napravite marketing za odrasle zaposlene ljude s pristojnim primanjima. U Srbiji živi oko milion milenijalaca pa tako i vaš marketing morate prilagoditi njima. Donosimo vam par saveta kako da svoje reklame usmerite upravo milenijalcima.

Započnite s planiranjem marketinške strategije već danas

Neka se milenijalci zaljube u vaš restoran

Pre nego što pređemo na marketing morate da osigurate da vaš restoran radi upravo ono što i reklamira.

Ako promovišete opuštenu i zabavnu atmosferu s modernim menijem, onda to gosti i očekuju u restoranu, pa neka vam to bude na umu prilikom kreiranja marketinške strategije.

Istaknite ono što vas izdvaja od konkurencije

Milenijalcima je stalo do misije i vizije koju vaš restoran promoviše i svega što vaš restoran izdvaja od ostalih. Nielsenov izvještaj je pokazao da 85% milenijalaca smatra bitnim da firme budu ekološki osveštene. Navedite u svojim oglasima na koji način se brinete za okoliš kako biste privukli što više milenijalaca.

 

Ako želite stvoriti održivi lanac nabavke koristeći samo organsku prehranu i meso od lokalnih mesara onda to i promovišite. Više od 66% milenijalaca je voljno više platiti hranu za koju znaju da dolazi iz biouzgoja, pa to iskoriste u svoju korist.

Iskoristite tehnologiju da upotpunite doživljaj

Iznenadit ćete se koliko milenijalci uživaju u tehnologiji.

Ova generacija ceni pristupačnu i inovativnu tehnologiju koja pojednostavljuje posetu restoranima. Zato ako investirate u restoransku tehnologiju večera se pretvara u zabavu i onda postoji velika mogućnost da vas vaši gosti preporuče prijateljima.

Društvene mreže su jako bitno marketinško oruđe, posebice među mladima. Čak 90,4% milenijalaca je aktivno na društvenim mrežama. Najuspešniji ugostitelji mogu da razume kako različite platforme dopiru do različite publike, također mogu da razume različite opcije koje im te platforme nude.

Prema izveštaju o uspješnosti iz 2019. godine, 91% ugostitelja je koristilo Facebook u marketingu, dok je njih 78% koristilo Instagram. Ostale popularne mreže kao što su Snapchat i Twitter su takođe popularne kod milenijalaca. Ako već nemate račune na ovim društvenim mrežama napravite ih što pre.

Društvene mreže su jako dobro mesto za reklamiranje, ali pazite da ne budete dosadni s reklamama. Prema statistici, 46% milenijalaca misli da ih brendovi iskorištavaju na društvenim mrežama, dok njih 36% veruje oglasima na društvenim mrežama. Kako vaši oglasi ne bi postali obmanjujući potrudite se da reklamirate realistična očekivanja i da svaka vaša reklama ima svoju svrhu. Korištenje društvenih mreža u promociji restorana je dobar način da testirate da li se vaša firma predstavlja u pravom svetlu.

Ponudite Loyalty program

Članovi loyalty programa donose više profita i češće posjećuju vaš restoran nego ostali gosti. Loyalty program može povećati stopu vraćanja gostiju za 30%, zato pokušajte pridobiti što više gostiju putem loyalty programa. Čak 45% gostiju će odabrati restoran u kojem imaju loyalty karticu  i zato se potrudite da dobro reklamirate pogodnosti za stalne goste.

Kreiranje loyalty programa je lakše nego ikada jer na raspolaganju imate tehnologiju, a ne stare kartice na cvikanje. Nema potrebe da se vaši gosti brinu da će izgubiti karticu, jer svoje bodove jednostavno mogu pratiti na mobilnom telefonu, nešto što se definitivno sviđa milenijalcima. Jednostavne i praktične stvari.

Ove tri stvari potiču milenijalce da se pridruže programu vernosti: Kojom brzinom se skupljaju nagrade (43%), raznolikost nagrada (34%), lakoća praćenja bodova i preuzimanje nagrada (22%).

Isprobajte E-mail i SMS marketing

Preko 93% milenijalaca posjeduje pametni telefon koji stalno koriste za dopisivanje s prijateljima i proveravanje e-maila.

Kreiranjem loyalty programa pokupit ćete brojeve telefona i e-mailove vaši gostiju. Naravno možete to učiniti i bez loyalty programa, nudeći nešto iz ponude za kontakte.

Iskoristite te podatke na najbolji mogući način tako što ćete im slati novosti i obavesti putem SMS-a ili e-maila.

Objavite vaš restoran na Google-u

Čak 85% milenijalaca će potražiti vaš restoran preko Googlea. Prilagodite vašu stranicu pretraživaču.

Google je dizajnirao svoj pretraživač tako da lokali koji često nadopunjuju podatke na Google My Business budu na vrhu liste. Zbog ovoga vaš restoran možda neće biti pri vrhu Google liste iako se gosti nalaze odmah pored njega.

 

Kako bi se vaš restoran našao pri vrhu pretraživača potrudite se da na vašoj stranici imate sljedeće:

  • Tačnu lokaciju i broj telefona
  • Tačno radno vreme
  • Fotografije
  • Dojmove korisnika

Preporuke gostiju i recenzije

U doba društvenih mreža svi se oglašavaju. Prema izvještaju o uspešnosti restorana iz 2019. milenijalci vole preporuke prijatelja i obitelji (84%), dok je njih 57% reklo da se oslanjaju na onlajn recenzije. Promocija od strane vaših gostiju je najjeftniji i najefektivniji način privlačenja novih gostiju.

Podržavanjem gostiju da dele svoje doživljaj na društvenim mrežama ili čak da pišu recenzije predstavljate vaš restoran stotinama ili čak hiljadama potencijalnih gostiju, ovisno o broju pratitelja.

Nikako ne smete potceniti moć preporuke od vaših gostiju. Međusobni razgovori i predlozi između poslovnih i školskih kolega mogu vam doneti pregršt novih gostiju usmenom predajom.

Milenijalci su odani brendu, privrženi pametnim telefonima, vole deliti svoja iskustva i trošiti poprilične svote novca na hranu. Restorani se savršeno uklapaju u taj životni stil i zato se potrudite da vaš marketing bude usmeren ka milenijalcima jer ovo rastuće tržište može činiti dobar dio vaše prodaje.