Prodaja na štandovima: Kako se pripremiti za sajmove, advent i festivale

Prodaja na štandovima: Kako se pripremiti za sajmove, advent i festivale

Ključ dobre prodaje i uspješnog poslovanja je u pripremi. Pa se isto pravilo može primijeniti i s prodajom na štandu. Kada ste mala tvrtka i novi ste na tržištu jedan od najboljih načina da privučete kupce je sudjelovanje na sajmovima i festivalima kako bi se povezali s kupcima i reklamirali svoju firmu. Sudjelovanje na tim manifestacijama privući će Vam nove kupce i pomoći u razumijevanju tržišta.

Opširnije
Uparivanje hrane i vina

Uparivanje hrane i vina

Ukus je najsubjektivniji od svih čula zato što ga svaki čovek percepira na sebi svojstven način. Ono što jednom pojedincu odgovara ne mora da bude najsrećniji izbor za nekog drugog jer se njihovo poimanje lepog, ukusnog, pitkog, dovoljno slatkog ili slanog razlikuje. S druge strane ne postoje dve osobe koje će isto oceniti jelo ili piće tako što će na identičan način identifikovati arome, ukus, miris i dr. Sve navedeno utiče i na uparivanje hrane i vina.

Opširnije
POS Sector Besplatna verzija programa

POS Sector Besplatna verzija programa

U POS Sectoru odlučili smo se na uvođenje besplatne verzije našeg programa za fiskalne kase. U ovom blog postu pokušat ćemo Vam odgovoriti na pitanje zašto to radimo. Ali i na druga pitanja koja bi Vas mogla zanimati. Kao npr. Kome je namenjena besplatna verzija programa? Koje opcije programa mogu koristiti? Kako da sam naučim koristiti program? U čemu je kvaka? Da li ja to mogu koristiti zauvek besplatno? Itd. Pa krenimo redom s pitanjima.

Opširnije
Kriterijumi za ocenu kvaliteta usluge restorana po propisanom evropskom standardu za restorane u Srbiji

Kriterijumi za ocenu kvaliteta usluge restorana po propisanom evropskom standardu za restorane u Srbiji

Proces kategorizacije podrazumeva pribavljanje upitnika za kategorizaciju restorana i ugostiteljskih objekata od Centrale ili od predstavništva Evropske privredne komore za trgovinu, zanatstvo i industriju u zemlji u kojoj se vrši poslovanje. Sa ispunjenim upitnikom vlasnik ugostiteljskog objekta podnosi zahtev za uvrštavanje u željenu kategoriju i usaglašava se sa standardom za kategorizaciju.

Opširnije